پاویون مراکش در اکسپو دبی

پاویون مراکش در اکسپو دبی ۲۰۲۰| Morrocco Pavilion Expo2020,

 پاویون مراکش در اکسپو ۲۰۲۰ تعهد این کشور جوان را به آینده‌ای پایدار و به‌سرعت در حال تغییر خود را نشان می‌دهد. هدف این طراحی ترکیب محدودیت‌های فنی و استفاده خلاقانه از مصالح سنتی مراکش است که با ابتکارات جدید به ثروتمندان این کشور ادای احترام کرده و فرهنگ و مناظر مراکش را نشان می‌دهد.

ادامه مطلب »
نما ی پاویون فرانسه در اکسپو دبی 2020

پاویون فرانسه در اکسپو دبی ۲۰۲۰ | France Pavilion, Expo2020

پاویون فرانسه در اکسپو ۲۰۲۰ دبی نمایشی از فرانسه خوش‌‌بین، جسور، متفکر است که دارایی‌ها، ایده‌ها و استعدادها را نشان داده و به نقش اساسی آ‌ن‌ها در نوآوری و پیشرفت‌های انسانی تاکید می‌کند. موضوع اصلی این پاویون نور و روشنگری است که به شکل‌های متفاوت بیان می‌شود و یک تجربه منحصربه‌فرد و فراموش‌نشدنی است. این پاویون با راهکارهای سبز خود توانسته به گواهی طلای LEED دست یابد.

ادامه مطلب »
نمای داخلی و فضای سبز در پاویون سنگاپور در اکسپو دبی ۲۰۲۰

پاویون سنگاپور در اکسپو دبی ۲۰۲۰ | Singapore, Expo 2020

پاویون سنگاپور در اکسپو ۲۰۲۰ با موضوع طبیعت، پرورش و آینده ظاهر شده و چشم‌انداز معماری در طبیعت را ارائه می‌دهد. این پاویون ارائه آرمان شهری است که آینده پایدار ترکیب معماری، فناوری و طبیعت بوده که با فرهنگ ادغام شده است. این بنا به صورتی طراحی شده تا کم‌ترین تأثیر را به روی محیط‌زیست داشته باشد.

ادامه مطلب »
فضلی پاویون بحرین در اکسپو ۲۰۲۰

پاویون بحرین در اکسپو دبی 2020 | Bahrain Pavilion Dubai Expo 2020

پاویون بحرین در اکسپو ۲۰۲۰ یک معماری پیش‌گامانه باتجربه‌ای در تراکم ارائه می‌دهد. موضوع این پاویون؛ شدت، فرصت‌ها را ایجاد می‌کند، می‌باشد. در این مقاله پاویون بحرین از نظر معماری به همراه گشت و گذار آنلاین و تصویر بررسی شده است

ادامه مطلب »
رنگها و نقش ها در پاویون فلسطین در اکسپو ۲۰۲۰ دبی

پاویون فلسطین در اکسپو۲۰۲۰دبی | expo2020, Palestine

پاویون فلسطین در اکسپو ۲۰۲۰ گذشته و امید به آینده این کشور را به تصویر می‌کشد. فلسطین پیش‌ازاین در اکسپو ۲۰۱۵ نیز حضور داشته است. سعی طراح بر آن بوده تا قدمت این کشور را به گوش همه برساند و جهان را از اتفاقاتی که برای این کشور افتاده و اشغال شدن بخشی از آن توصیف کند. شعار این پاویون، گذشته، حال و آینده است و تمدن فلسطین را برجسته می‌کند.

ادامه مطلب »
پاویون استرالیا در اکسپو ۲۰۲۰ دبی تصویر ترنسپرنت

پاویون استرالیا در اکسپو2020 | Australia expo2020

پاویون استرالیا در اکسپو ۲۰۲۰ با موضوع رؤیای آسمان آبی از ابرهای کومولوس که ویژگی مناظر متنوع استرالیا است الهام گرفته است. این پاویون کم‌حاشیه فرهنگ و مهمان‌نوازی استرالیا را به تصویر کشیده و تجربیات نمایشگاهی رؤیایی را ارائه می‌دهد.

ادامه مطلب »